مطالب مرتبط:
ندای مرگ بر اسراییل در آسمان زنجان طنین انداز شد
سردار جوانی : عملیات طوفان الاقصی باور به نابودی اسراییل را در جهان شکل داد
ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، بر سلاح و موشک استکبار پیروز می شود
قطر: اسراییل به جای حمله به طرف های میانجیگر از توافق تبادل اسرا حمایت کند
آغاز راهپیمایی روز قدس در 2000 نقطه/ طنین مرگ بر اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 16:252024-04-05سياسي

سردار پاکپور: امروز ندای مرگ بر اسراییل در جای جای جهان شنیده می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، صبح امروز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس زاهدان در جمع خبرنگاران، - فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امروز ندای مرگ بر اسراییل تنها در ایران اسلامی به گوش نمی رسد بلکه این فریاد از مردم جای جای جهان شنیده می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، صبح امروز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس زاهدان در جمع خبرنگاران، گفت: ما امروز شاهد حضور گسترده مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز قدس هستیم که نشان از بیداری این مردم و شکست دشمنان دارد.

وی ادامه داد: روز قدس، میراث گرانبها و جاویدان امام راحل (ره) عزیز است که امروز تبدیل به یک فرهنگ جهانی در مقابله با ظلم و ستم رژیم نامشروع صهیونیستی و همچنین مقابله با نظام سلطه شده است.

وی بیان کرد: امروز این میراث گرانقدر بیش از گذشته اهمیت خود را نمایان کرده، به گونه ای که ظلم رژیم صهیونیستی و مظلومیت ملت فلسطین بر همه مردم جهان آشکار شده است؛ امروز ندای مرگ بر اسراییل تنها در ایران اسلامی به گوش نمی رسد و این فریاد از حنجره مردم جای جای جهان شنیده می شود.


برچسب ها: نیروی زمینی سپاه پاسداران - فرمانده نیروی زمینی سپاه - راهپیمایی روز قدس - نیروی زمینی سپاه - سپاه پاسداران - نیروی زمینی - پاسدار
آخرین اخبار سرویس:

سردار پاکپور: امروز ندای مرگ بر اسراییل در جای جای جهان شنیده می شود

سردار پاکپور: امروز ندای مرگ بر اسراییل در جای جای جهان شنیده می شود