مطالب مرتبط:
نایب رییس مجلس: تورم را کنترل نکنیم، تورم ما را کنترل می کند!
رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: «با قدرت به حمله ایران در مناطق دور یا نزدیک پاسخ می دهیم/نیروهای ما غزه را به طور کامل ترک نکرده اند/حزب الله باید تاوان سنگینی بپردازد»
رژیم صهیونیستی طی 6 ماه، 600 حمله به مراکز درمانی فلسطین انجام داده است
حمله پهپادی حزب الله به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
کسب اجازه نماینده بسیج دانشجویی از رهبر انقلاب برای عزیمت به مرز های نبرد با رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 11:452024-04-08سياسي

نایب رییس مجلس: رژیم صهیونیستی سیلی پشیمان کننده ای خواهد خورد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: رژیم صهیونیستی سیلی پشیمان کننده ای خواهد خورد.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: رژیم صهیونیستی سیلی پشیمان کننده ای خواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز دوشنبه 20 فروردین 1403 صحن مجلس طی سخنانی گفت: از حماسه بزرگی که ملت ایران و همچنین مردم شریف و ولایت مدار قم در روز قدس خلق کردند تقدیر و تشکر می کنم.

وی ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرلشکر زاهدی و همرزمانش، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی سیلی پشیمان کننده ای را خواهد خورد.

ذوالنوری که اداره صحن مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر تعدادی از نمایندگان درباره روند رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی و حقوقی درباره لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان) در صحن مجلس و درخواست آنها برای بررسی جزء به جزء مواد اصلاحی، ضمن وارد دانستن این تذکر گفت: تذکر شما را قبول دارم، به همین دلیل نیز رای گیری نمی کنیم تا در هیئت رییسه نسبت به این موضوع تعیین تکلیف کنیم.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - نایب رییس مجلس شورای اسلامی - رییس مجلس شورای اسلامی - کنسولگری ایران - نایب رییس مجلس - حمله تروریستی
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: رژیم صهیونیستی سیلی پشیمان کننده ای خواهد خورد

نایب رییس مجلس: رژیم صهیونیستی سیلی پشیمان کننده ای خواهد خورد