مطالب مرتبط:
تیراندازی در آمریکا باز هم قربانی گرفت | جشن تولدی که مجلس عزا شد
وتوی روسیه به نفع پیونگ یانگ، کمکی به آرام شدن اوضاع در شبه جزیره کره نمی کند/ احتمال افزایش همکاری آمریکا، ژاپن و کره جنوبی
پیش بینی زیدآبادی از رفتار مجلس دوازدهم: نمایندگان برای اینکه خودشان را موجه جلوه دهند،شلوغ خواهند کرد/البته از جاهایی به آنها تذکر خواهند داد
پیش بینی زیدآبادی از رفتار مجلس دوازدهم : نمایندگان برای اینکه خودشان را موجه جلوه دهند، شلوغ خواهند کرد
اعتراف سنگین مقام سابق پنتاگون / آمریکا توان پیروزی در هیچ را ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1403 ساعت 16:452024-04-01سياسي

قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا: این ماه بودجه کمکی اوکراین را بررسی می کنیم


یک قانونگذار آمریکایی گفت با آغاز به کار مجلس نمایندگان آمریکا از هفته آینده، بررسی لایحه بودجه کمکی اوکراین در اولویت های نخست این مجلس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک ترنر رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت مایک جانسون رییس مجلس نمایندگان این کشور قصد دارد لایحه کمک به اوکراین را در ماه میلادی جاری به رای بگذارد.

او به تلویزیون سی.

بی.

اس.

گفت هنگامی که اعضای مجلس نمایندگان آمریکا ظرف یک هفته آینده از تعطیلات بازگردند، بودجه کمکی اوکراین در صدر فهرست اولویت های آنان خواهد بود و مورد حمایت گسترده اعضای کنگره قرار خواهد گرفت.

لایحه بودجه 95 میلیارد دلاری آمریکا برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس سنای این کشور به تصویب رسیده، اما مجلس نمایندگان هنوز آن را به رای نگذاشته است.

رییس مجلس نمایندگان پیش تر تاکید کرده بود تنها در صورتی با تصویب این لایحه موافقت خواهد کرد که کاخ سفید در لایحه بودجه خود به مسائل داخلی آمریکا نیز بپردازد، از جمله امنیت مرزهای جنوبی این کشور.

مایک ترنر در پاسخ به این پرسش که آیا برای تصویب این لایحه در مجلس نمایندگان باید تغییراتی درباره ماهیت کمک ها به اوکراین اتفاق افتاده یا مواردی مانند امنیت مرزها هم به آن اضافه شود، گفت: در میان جمهوری خواهان حمایت فراوانی از این ل


برچسب ها: مجلس نمایندگان - مجلس نمایندگان آمریکا - نمایندگان - نمایندگان آمریکا - آمریکا - مجلس - اوکراین
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا: این ماه بودجه کمکی اوکراین را بررسی می کنیم

قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا: این ماه بودجه کمکی اوکراین را بررسی می کنیم