مطالب مرتبط:
کنعانی: روابط ما با اردن دوستانه است | کشورهای منطقه «تنبیه متجاوز» را حمایت کنند
سخنگوی وزارت خارجه: ایران اهداف نظامی را هدف قرار داد/ ما به دنبال تشدید تنش در منطقه نیستیم/ به حامیان رژیم صهیونیستی توصیه می کنیم این رژیم را از اقدام های بیشتر برحذر دارند
وزیر خارجه اردن: مسوولیت جلوگیری از افزایش تنش در منطقه برعهده اسراییل است
سفیر ایران در اردن به وزارت خارجه این کشور احضار شد
اجتماع مردم کرمان در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسراییل توسط ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 11:502024-04-15بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه « تنبیه متجاوز » را حمایت کنند


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهران نسبت به حفظ ثبات و امنیت منطقه متعهدانه عمل کرده است، خاطرنشان کرد: اردن از جمله کشورهایی است که در طول این سال ها از ناحیه اقدامات جنایت آمیز رژیم صهیونیستی متاثر بوده است و شایسته است .

- سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه تنبیه متجاوز را حمایت کنند سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهران نسبت به حفظ ثبات و امنیت منطقه متعهدانه عمل کرده است، خاطرنشان کرد: اردن از جمله کشورهایی است که در طول این سال ها از ناحیه اقدامات جنایت آمیز رژیم صهیونیستی متاثر بوده است و شایسته است که اقدام مشروع ایران در تنبیه متجاوز مورد حمایت و تایید کشورهای جهان از جمله کشورهای منطقه و عربی و اسلامی قرار بگیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در اولین نشست خبری سال جدید، پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه را در راستای اعمال حق ذاتی ایران برای دفاع از خود در راستای دفاع مشروع عنوان کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی در این نشست در پاسخ به سوالی در ارتباط با عملیات شنبه شب ایران علیه رژیم صهیونسیتی اظهار کرد: ایران یک قدرت مقتدر و امنیت آفرین است.


برچسب ها: سخنگوی وزارت - سخنگوی وزارت امور خارجه - کشورهای منطقه - جمهوری اسلامی ایران - سخنگوی وزارت خارجه - سخنگوی - وزارت امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه « تنبیه متجاوز » را حمایت کنند

سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه « تنبیه متجاوز » را حمایت کنند