مطالب مرتبط:
شهردار سی سخت معرفی شد
کنایه سنگین شهردار سابق تهران به زاکانی
شهردار باید نسبت به تذکرها پاسخگو باشد
سعید وزیری نژاد شهردار آبیک شد
مخالفت 3 شهردار قبلی، موافقت زاکانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 14:052024-04-16سياسي

شهردار سی سخت معرفی شد


شهردار جدید شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد و برخی مسئولان محلی معرفی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد شهردار جدید شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد و برخی مسئولان محلی معرفی شد.

علی محمد روستا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر سی سخت یکی از شهرهای گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید همه تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی سخت بگذارد.

وی علم و فرهنگ مردم این دیار زبان زد عام و خاص است؛ بنابراین شهردار سی سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

همه دستگاه های اجرایی باید در ارتباط با یکدیگر به ویژه با شهرداری سی سخت همدل و همراه باشند تا علاوه بر پیشرفت شهر زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.

روستا، سجاد بهرامی شهردار جدید سی سخت را فردی باتجربه دانست و تصریح کرد: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد.

وی با اشاره به اینکه دامن زدن به حواشی و کارهای بیهوده هیچ نفعی برای مردم ندارد و باید با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی سخت رفع شود، بیان کرد: با


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - معاون عمرانی استانداری - بویراحمد - کهگیلویه - سی سخت - شهر سی سخت - شهردار
آخرین اخبار سرویس:

شهردار سی سخت معرفی شد

شهردار سی سخت معرفی شد