مطالب مرتبط:
6 فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان های جنوبی کشور + فیلم
دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
هشدار قرمز سیلاب؛ بارش سنگین باران در 4 استان کشور
آماده باش در 5 استان/ هموطنان سفر خود را به جنوب کشور تعویق بیندازند
آخرین وضعیت سیل در استان ها کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 18:302024-04-16ورزشي

استان های دیگر کشور توانایشان را به کشتی مازندران برسانند


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران، با اشاره به توانمندی های بالا در میان کشتی گیران مازندرانی در همه رده های سنی گفت: انتظار داریم همه استان ها به گونه ای رشد کنند که سطح توانایی و فنی آن ها به کشتی مازندران برسد.

- ایسنا/مازندران سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران، با اشاره به توانمندی های بالا در میان کشتی گیران مازندرانی در همه رده های سنی گفت: انتظار داریم همه استان ها به گونه ای رشد کنند که سطح توانایی و فنی آن ها به کشتی مازندران برسد.

غلامرضا محمدی در حاشیه مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد در بابلسر مازندران در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: مازندران، بلاشک قدرت بلامنازع و مهد کشتی کشور در سال های اخیر بوده است و حضور 9 کشتی گیر از 10 وزن اعزامی اخیر به مسابقات قهرمانی آسیا و مدال آوری کشتی گیران این استان نشان از جایگاه واهتمام این استان نسبت به ورزش اول کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه مازندران همزمان در میزبانی مسابقات و اردوهای رده های سنی تیم ملی همیشه پیشگام بوده است، ادامه داد: برگزاری رقابت های کشوری، بین المللی و اردوهای تیم های ملی در این و حتی دیگر استان ها می تواند به کشتی آن استان و کشتی کشور کمک زیادی کند.


برچسب ها: مازندران - کشتی - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد - تیم ملی کشتی آزاد جوانان - کشتی مازندران - تیم ملی کشتی آزاد - کشتی آزاد جوانان
آخرین اخبار سرویس:

استان های دیگر کشور توانایشان را به کشتی مازندران برسانند

استان های دیگر کشور توانایشان را به کشتی مازندران برسانند