مطالب مرتبط:
6.5 میلیون نفر سفر نوروزی رفتند
6.5 میلیون نفر سفر نوروزی رفتند
تصاویری از سفر نوروزی بازیگر دلدادگان به باغ دولت آباد یزد
اولین سفر نوروزی بهرام رادان با همسر و پسر کوچک اش
کاهش 4 درصدی سفر های نوروزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 15:452024-03-27اقتصادي

6.5 میلیون نفر سفر نوروزی رفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید کمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بخش های مختلف پایانه مسافربری جنوب تهران شامل غرف شرکت های حمل و نقل و تعاونی ها، - معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از جابجایی 6 میلیون و 500 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی از 24 اسفند 1402 تا هفتم فروردین 1403 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید کمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بخش های مختلف پایانه مسافربری جنوب تهران شامل غرف شرکت های حمل و نقل و تعاونی ها، سالن انتظار، سکو ها و ناوگان اتوبوسی، با کارکنان، مسافران و رانندگان ناوگان عمومی جاده ای گفتگو کرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آماری سفر های نوروز 1403 اظهار کرد: در سفر های نوروزی 1402 بالغ بر 16 میلیون و 300 هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی جابجا شدند و برای سفر های نوروزی 1403 افزایش 3 تا 5 درصدی سفر ها و جابجایی حدود 17 میلیون مسافر پیش بینی شده است.

وی افزود: تا پایان روز ششم فروردین ماه 6 میلیون و 500 هزار مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی از شقوق چهارگانه حمل و نقل برون شهری استفاده کرده اند.


برچسب ها: حمل و نقل - وزیر راه و شهرسازی - معاون حمل و نقل - ناوگان حمل و نقل عمومی - راه و شهرسازی - پایانه مسافربری - حمل و نقل عمومی
آخرین اخبار سرویس:

6.5 میلیون نفر سفر نوروزی رفتند

6.5 میلیون نفر سفر نوروزی رفتند