مطالب مرتبط:
سیل موجب مسدود شدن راه 10 روستا در قلعه گنج و رودبارجنوب شد
برق 2 روستا قطع و راه 10 روستا مسدود شد
لزوم ورود ضابطین قضایی به حوزه پارکینگ ها در شهر کرمانشاه/ احداث هشت بازار میوه و تره بار لنگ مصوبه شورای شهر است
آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 19:052024-04-16اجتماعي

چرایی تعلل در احداث سیل بند شمالی شهر جیرفت/ مسدود شدن راه 10 روستا


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: علی رغم اینکه از فرمانداری و شهرداری جیرفت طرح مطالعاتی سیل بند شمالی شهر جیرفت را درخواست کردیم اما تا کنون هیچ اقدامی انجام نداده اند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: علی رغم اینکه از فرمانداری و شهرداری جیرفت طرح مطالعاتی سیل بند شمالی شهر جیرفت را درخواست کردیم اما تا کنون هیچ اقدامی انجام نداده اند.

حمید سالخورده در گفت و گو با ایسنا با تشریح آخرین اقدامات لازم در کاهش خسارات ناشی از بارش ها و جاری شدن سیلاب ها در جنوب کرمان اظهار کرد: اقدامات خوبی در این راستا انجام شده، اگر چه با شدت گرفتن بارش ها و جاری شدن رودخانه های فصلی احتمال خسارت وجود دارد.

وی از صدور دستور لازم برای تخلیه روستای کروچان با 120 خانوار در جازموریان و روستاهای پورشعبان و حسین آباد از توابع شهرستان منوجان خبر داد.

سالخورده مسدود شدن 10 راه روستایی و قطع برق دو روستا در اثر بارش های اخیر را اعلام کرد که دستگاه های مرتبط در حال رفع مشکلات هستند.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت سیل بند شمالی شهر جیرفت که برای برخی از شهرک های مسکونی تهدید است، گفت: علی رغم مکاتبات انجام شده با فرمانداری و شهرداری جیرفت تا کنون نسبت به تهیه و ارسال طرح مطالعاتی احداث سیل بند مورد نظر هیچ اقدامی انجام


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - استانداری کرمان - بحران استانداری - شهر جیرفت - جیرفت - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

چرایی تعلل در احداث سیل بند شمالی شهر جیرفت/ مسدود شدن راه 10 روستا

چرایی تعلل در احداث سیل بند شمالی شهر جیرفت/ مسدود شدن راه 10 روستا