مطالب مرتبط:
آمریکا از تل آویو خواست درباره کشتار امدادرسانان خارجی در غزه تحقیق کند
پیام «مستقیم» آمریکا به ایران درباره نقش نداشتن در حمله تل آویو به ساختمان کنسولگری
موافقت رژیم صهیونیستی با مدنظر قرار دادن نگرانی های آمریکا درباره حمله به رفح
برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره حمله اسراییل به کنسولگری ایران/ از هشدار چین و روسیه تا اتهام زنی آمریکا و انگلیس به ایران
هشدار درباره افزایش یک بیماری عفونی در آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 09:402024-04-03بين الملل

آکسیوس: آمریکا به تل آویو هشدار داده که برآوردهایش در مورد تخلیه رفح غیرواقعی است


سه منبع آگاه به آکسیوس گفتند که شکاف عمیقی بین واشنگتن و تل آویو بر سر عملیات برنامه ریزی شده رژیم صهیونیستی علیه رفح وجود دارد.

- سه منبع آگاه به آکسیوس گفتند که شکاف عمیقی بین واشنگتن و تل آویو بر سر عملیات برنامه ریزی شده رژیم صهیونیستی علیه رفح وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملیات در رفح، شهری که بیش از یک میلیون فلسطینی در آن پناه گرفته اند، به یکی از بحث برانگیزترین موضوعات بین آمریکا و رژیم صهیونیستی در مورد جنگ غزه تبدیل شده است.

نشست مجازی 2.

5 ساعته میان مقام های ارشد دو طرف طی روزهای گذشته پس از آن برگزار شد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این جلسه ای را که قرار بود به صورت حضوری برگزار شود، به دلیل تصمیم واشنگتن برای وتو نکردن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که خواستار آتش بس در غزه و آزادی همه اسیران بود، لغو کرده بود.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، رهبری طرف آمریکایی را در این مذاکرات بر عهده داشتند.

معتمدین نتانیاهو، ران درمر، وزیر امور استراتژیک و تزاهی هانگبی، مشاور امنیت داخلی، از رژیم صهیونیستی همراه با چندین مقام دفاعی، سیاسی و اطلاعاتی دیگر از هر دو طرف در این جلسه شرکت کردند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - واشنگتن - برنامه ریزی - شورای امنیت سازمان ملل - تل آویو
آخرین اخبار سرویس:

آکسیوس: آمریکا به تل آویو هشدار داده که برآوردهایش در مورد تخلیه رفح غیرواقعی است

آکسیوس: آمریکا به تل آویو هشدار داده که برآوردهایش در مورد تخلیه رفح غیرواقعی است