مطالب مرتبط:
تصاویر| مردم زنجان در روزهای پایانی سال
شور و اشتیاق مردم ورامین برای ورود به سال جدید
رییس جعفری: آنها که می گویند مصدق سوار بر امواج پوپولیستی شد و نفت را به اشتباه ملی کرد، مرور ساده ای بر وقایع ندارند/تحقق ملی شدن نفت سه سال طول کشید/ منافع ایران به هیچ وجه از سمت انگلستان به رسمیت شناخته نمی شد
ملی شدن صنعت نفت؛ 73 سال پر فراز و نشیب
کمیته ملی المپیک و تبریک سال نو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 09:452024-03-20سياسي

مردم همدان سال گذشته وحدت و همبستگی ملی را به نمایش گذاشتند


سال گذشته همراهی مردم مؤمن و ولایت مدار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نمایشی از وحدت و همبستگی ملی بود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: سال گذشته همراهی مردم مؤمن و ولایت مدار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نمایشی از وحدت و همبستگی ملی بود.

متن پیام نوروزی علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان به مناسبت آغاز سال 1403 و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن بدین شرح است: تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، نویددهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم.

سالی که گذشت، سالی پرفراز و نشیب توأم با موفقیت های بزرگ و اتفاقات و رخدادهای تلخ و شیرین برای مردم عزیز ایران اسلامی بود.

سالی که ایستادگی سرافرازانه و مقاومت همدلانه مردم شریف کشورمان در برابر تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و حضور حماسی و پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پی داشت.

همچنین همراهی مردم مؤمن و ولایت مدار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نمایشی از وحدت و همبس


برچسب ها: همبستگی ملی - همدان - استاندار همدان - استان همدان - همراهی مردم - همبستگی - بهار
آخرین اخبار سرویس:

مردم همدان سال گذشته وحدت و همبستگی ملی را به نمایش گذاشتند

مردم همدان سال گذشته وحدت و همبستگی ملی را به نمایش گذاشتند