مطالب مرتبط:
کشف انبار احتکار لوازم خانگی در ساری
حراج لوازم خانگی در سال 1403 کلید خورد
31 حراج خرده فروشی لوازم خانگی اموال تملیکی برگزار می شود
سایه روشن آزادسازی واردات لوازم خانگی
31 حراج خرده فروشی لوازم خانگی اموال تملیکی برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 13:302024-04-08حوادث

انبار احتکار لوازم خانگی در ساری لو رفت


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ محمد محمد پور گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در شهرستان ساری از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی مطلع شدیم.

وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان و کارشناسان اداره صمت شهرستان ساری از این انبار بازدید و در بازرسی از آن انواع لوازم خانگی برقی، ظروف شیشه ای برند ایرانی کشف کردند که طی بررسی کارشناسان، این انبار در سامانه تجارت و انبارها ثبت نبود و در مصادیق احتکار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و مالک انبار نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمد پور خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت های مهم پلیس است که در این راستا


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - احتکار لوازم خانگی - لوازم خانگی - امنیت اقتصادی - شهرستان ساری - رییس پلیس امنیت اقتصادی - استان مازندران
آخرین اخبار سرویس:

انبار احتکار لوازم خانگی در ساری لو رفت

انبار احتکار لوازم خانگی در ساری لو رفت