مطالب مرتبط:
چرا مردم ایران برای کار به عراق می روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
معین چرا به ایران آمد ؟ | آیا ورود خوانندگان لس آنجلسی به ایران ممکن شده ؟
حسینی: کمترین حق ایران در جام ملت ها قهرمانی بود/ جوانگرایی در تیم ملی کار ساده ای نیست
قدردانی فلسطینیان مقیم سوریه از کمک های ایران به مردم فلسطین + فیلم
قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 01:002024-03-27سياسي

چرا مردم ایران برای کار به عراق می روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول


علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره این وضعیت بحرانی می گوید یک ایرانی اگر در صد سال کار کند، فقط 10 میلیارد تومان می تواند در این صد سال عمرش خرید کند! این روایت تلخ از نیروی کار در ایران را می بینید و می شنوید.

- علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره این وضعیت بحرانی می گوید یک ایرانی اگر در صد سال کار کند، فقط 10 میلیارد تومان می تواند در این صد سال عمرش خرید کند! این روایت تلخ از نیروی کار در ایران را می بینید و می شنوید.

فرار نیروی کار از ایران، دیگر محدود به نیروهای متخصص سطح بالا و به مقصد آمریکا و اروپا نیست، بلکه نیروهای کار با هر سطح تخصصی، در حال مهاجرت به کشورهای اطراف هستند و یکی از مقصدهای جذاب جدید، عراق است؛ عراقی که حتی زیرساخت های مناسبی ندارد، به شدت در حال جذب نیروی کار ایرانی است! این اتفاق محصول سیاست های دوگانه دولت ها در ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ دولت که عملاً همواره دولت کارفرمایان و سرمایه دار بود و خود به عنوان بزرگ ترین کارفرما از این سیاست ها نفع می برد، از یک سو با کاهش مداوم ارزش پول ملی، هزینه تمام شده ی کار و خدمات را برای خود و کارفرمایان کاهش داده و سود خود از کالا -به ویژه کالای صادراتی- و خدمات را حداکثری کرده و از سویی دیگر، حقوق نیروی کار را نسبت به کاهش ارزش پول ملی، ب


برچسب ها: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت نظام - ایران - نیروی کار - مجمع تشخیص مصلحت - میلیارد تومان - وضعیت بحرانی
آخرین اخبار سرویس:

چرا مردم ایران برای کار به عراق می روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول

چرا مردم ایران برای کار به عراق می روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول