مطالب مرتبط:
251 هزار و 993 نفر ساعت مهارت های فنی و حرفه ای در دلیجان ارایه شد
مشاور و پشتیبان آموزشی - خانم
پای لنگ کاهش «سن» ورود به مدرسه، زیر سنگ «بی پولی» نظام آموزشی
پای لنگ کاهش «سن» ورود به مدرسه، زیر سنگ «بی پولی» نظام آموزشی
هفت هزار میلیارد ریال اعتبار برای احداث پنج مرکز درمانی چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 09:452024-04-13سياسي

کمبود اعتبار و فضای آموزشی یکی از مشکلات دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست با رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به پیشرفت اساتید دانشگاه، - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به این مطلب که این دانشگاه دارای ردیف بودجه مستقل نیست گفت: کمبود اعتبارات و فرسوده بودن ساختمان ها و کمبود فضای آموزشی از عمده تمرین مشکلات این دانشگاه محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست با رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به پیشرفت اساتید دانشگاه، دانشجویان و جوانان گفت: از پتانسیل های دانشگاه فنی و حرفه ای باید استفاده شود.

وی با اشاره به این مطلب که خیلی از مشکلات با همدلی و همراهی و پیگیری قابل رفع است بیان کرد: می توان از ظرفیت خیرین در پیشرفت و حل معضلات این دانشگاه هم استفاده کرد.

مطیعی با تأکید بر اینکه جوانان در مراکز آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای مهارت را فرامی گیرند، اظهار کرد: توجه به این دانشگاه ضروری است.


برچسب ها: دانشگاه فنی و حرفه ای - دانشگاه - فنی و حرفه ای - استان سمنان - دانشگاه فنی - نماینده ولی فقیه در استان - استان
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اعتبار و فضای آموزشی یکی از مشکلات دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان

کمبود اعتبار و فضای آموزشی یکی از مشکلات دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان