مطالب مرتبط:
جابجایی 1 میلیون مسافر با هواپیما تا 3 فروردین
جابجایی یک میلیون مسافر با ناوگان هوایی تاکنون + فیلم
جزییات جابجایی بیش از یک میلیون مسافر بخش هوایی از زبان کاپیتان محمدی بخش
جابجایی یک میلیون و 40 هزار گردشگر دریایی
جابجایی بیش از 13 هزار مسافر نوروزی در ایلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 10:352024-03-23سياسي

جابجایی 1 میلیون مسافر با هواپیما تا 3 فروردین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ محمد محمدی بخش در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان هوایی از 24 اسفند زمان شروع طرح سفر های نوروزی 1403 تا روز سوم فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: - رییس سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان هوایی از 24 اسفند تا روز سوم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ محمد محمدی بخش در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان هوایی از 24 اسفند زمان شروع طرح سفر های نوروزی 1403 تا روز سوم فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: بیش از 210 هزار مسافر از فرودگاه بین المللی امام خمینی با 1400 پرواز جابه جا شده اند.

وی با بیان این که روند رو به افزایشی نسبت به سال گذشته طی شده است، افزود: مجموعه اقدامات انجام شده در فرودگاه امام (ره) نشان از نظم و دقت دارد و حتی در بخش تخصیص ارز به مسافران با اتخاذ تدابیر مناسب از سوی مدیریت این مجموعه به شکلی روان و بدون مشکل در حال انجام است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری توجه به حوزه ایمنی را مهمترین مولفه صنعت هوانوردی کشور عنوان کرد و افزود: در گفتگو چهره به چهره، مسافران از خدمات ارائه شده و نظم پرواز ها ابراز رضایتمندی کردند و این


برچسب ها: ناوگان هوایی - امام خمینی - فروردین - مسافر - میلیون - فرودگاه - سازمان هواپیمایی کشوری
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 1 میلیون مسافر با هواپیما تا 3 فروردین

جابجایی 1 میلیون مسافر با هواپیما تا 3 فروردین