مطالب مرتبط:
بازگشت قاتل دیوید تیلور به تشک کشتی
بازگشت قاتل دیوید تیلور به تشک کشتی
بازگشت احسان لشگری به اردوی تیم ملی کشتی آزاد
قاتل دیوید تیلور به تشک کشتی برگشت
قاتل دیوید تیلور به تشک کشتی برگشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 15:252024-03-21ورزشي

حسن یزدانی به تشک کشتی بازگشت


حسن یزدانی چهره شاخص و عنوان دار جهان و المپیک، تمرینات کشتی خود را با رده سنی نوجوانان از سر گرفت تا به مرور خود را آماده بازگشت به میادین کشتی کند.

- حسن یزدانی چهره شاخص و عنوان دار جهان و المپیک، تمرینات کشتی خود را با رده سنی نوجوانان از سر گرفت تا به مرور خود را آماده بازگشت به میادین کشتی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن یزدانی چهره شاخص کشتی ایران و جهان و دارنده یک مدال طلا و یک نقره المپیک و 3 طلا، 3 نقره و یک برنز جهان، 5 آبان سال گذشته، بر روی کتف راست خود عمل جراحی انجام داد.

پزشکان پس از انجام عمل جراحی اعلام کردند، مدت دوری یزدانی از تمرینات کشتی به مدت 6 ماه خواهد بود و او می تواند از اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت، به تشک کشتی بازگردد و تمرینات خود را از سر بگیرد.

یزدانی طی ماه های اخیر علاوه بر فیزیوتراپی و حرکات اصلاحی، تمرینات وزنه خود را شروع کرد و پس از مدتی نیز حرکاتی مثل دویدن و تمرینات هوازی را نیز آغاز کرد.

در حالی که روند بهبودی یزدانی سریعتر از پیش بینی پزشکان بوده است، وی چند روزی است تمرینات کشتی خود را آغاز کرده و در حال حاضر با کشتی گیران نوجوان در سالن ورزشی خود در مازندران مشغول به تمرینات کشتی با این رده سنی است تا آرام آرام تمرین کشتی و مرور فن با رده بزرگسالان را طبق روال گذشته آغاز کند.


برچسب ها: حسن یزدانی - یزدانی - تمرینات - کشتی - بازگشت - المپیک - عمل جراحی
آخرین اخبار سرویس:

حسن یزدانی به تشک کشتی بازگشت

حسن یزدانی به تشک کشتی بازگشت