مطالب مرتبط:
امیرعبداللهیان، وزیر خارجه: حمله ایران {به رژیم اسراییل} کاملاً ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت/ دفاع مشروع و اقدام متقابل و متناسب ایران پایان یافته/ باید رژیم اسراییل وادار گردد از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی افزونتر علیه منافع ایران دست بر
فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین المللی احترام بگذارد
فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین المللی احترام بگذارد
فرانسه از رژیم صهیونیستی خواست به قوانین بین المللی احترام بگذارد
فرانسه به رژیم صهیونیستی: به قوانین بین المللی احترام بگذارید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 13:102024-04-19سياسي

حمله تنبیهی سپاه حق دفاع مشروع و مطابق با قوانین بین المللی بود


نماینده ولی فقیه در گلستان رژیم جعلی اسراییل را عامل شرارت در منطقه دانست و گفت: حمله تنبیهی سپاه دفاع مشروع بود.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان رژیم جعلی اسراییل را عامل شرارت در منطقه دانست و گفت: حمله تنبیهی سپاه دفاع مشروع بود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان با اشاره به حمله تنبیهی سپاه در پاسخ به حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: طبق قوانین حقوقی بین الملل ما این حق را داشتیم که به این حرکت پاسخ دهیم و این امر به درستی انجام شد.

وی با بیان اینکه برخی شبکه های خارجی و حامیان آن ها تلاش می کنند تا حرکت ایران را کم اهمیت جلوه دهند، گفت: قدرت نظامی ایران بسیار قوی تر بوده و این اقدام صرفا مانوری برای تنبیه اسراییل بود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: ما به دنبال جنگ نیستیم اما اگر اسراییل دست از پا خطا کند به طور قطع پاسخ کوبنده ای خواهیم داد.

نورمفیدی با تاکید بر اینکه ایران قدرت پوشالی اسراییل را در جهان فرو ریخت، تصریح کرد: پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم جعلی حق مسلم ما بود و کشور ما با اطلاع قبلی و شجاعت دست به این اقدام زد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اسراییل را غده سرطانی و عامل فتنه در منطقه برشمرد و افزود: امروز صدای شادی و تشکر مردم منطقه از


برچسب ها: نماینده ولی فقیه - اسراییل - دفاع مشروع - تنبیه - گلستان - آیت الله سیدکاظم نورمفیدی - نماینده ولی فقیه در استان
آخرین اخبار سرویس:

حمله تنبیهی سپاه حق دفاع مشروع و مطابق با قوانین بین المللی بود

حمله تنبیهی سپاه حق دفاع مشروع و مطابق با قوانین بین المللی بود