مطالب مرتبط:
بارندگی شدید در لرستان برخی محورهای مواصلاتی را مسدود کرد
مسمومیت 374 نفر سال گذشته در لرستان بر اثر گاز مونو اکسید کربن/ طی یکسال گذشته رخ داد
مسمومیت 374 نفر بر اثر گاز مونو اکسید کربن در لرستان
هشدار قرمز بارندگی برای خوزستان و لرستان
آخرین وضعیت بارندگی در لرستان + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 10:352024-03-25اجتماعي

مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی لرستان بر اثر بارندگی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بارندگی شدید در این استان، تردد در گردنه «پای آستان کوهدشت» و «جاده معمولان – پلدختر» را مسدود کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بارندگی شدید در این استان، تردد در گردنه پای آستان کوهدشت و جاده معمولان – پلدختر را مسدود کرد.

مهدی پازوکی ششم فروردین گفت: با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی به جو استان گفت: بارندگی شدید و ریزش کوه محورهای مواصلاتی کوهدشت به گراب (منطقه گردنه پای آستان) و همچنین محور قدیم خرم آباد به پلدختر (بعد از معمولان) را مسدود کرد.

افزود: به منظور تردد هموطنان، مسیر جایگزین دسترسی گردنه پای آستان محور کوهدشت به کوهنانی (کارخانه گچ) و مسیر جایگزین دسترسی خرم آباد به پلدختر، محور آزاد راه خرم آباد به اندیمشک (آزاد راه خرم زال) در نظر گرفته شده است.

وی با عنوان اینکه هم اکنون عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند،ادامه داد: این سامانه قوی تا بامداد سه شنبه در استان فعال است و از مردم خواهشمندیم به دلیل بالا آمدن سطح آب و آبگرفتگی، از تردد در سطح شهر و توقف در کنار رودخانه ها و کانال ها اجتناب کنند.

پازوکی اظهار کرد: همه دستگاه های خدمات رسان، نیروهای امدادی و عملیاتی در آماده باش هستند، اما هموطنان در صورت امکان از سفرها


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - بارندگی شدید - استانداری لرستان - محورهای مواصلاتی - بحران استانداری - بارندگی
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی لرستان بر اثر بارندگی

مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی لرستان بر اثر بارندگی