مطالب مرتبط:
پیش بینی وقوع سیلاب در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان
پیش بینی وقوع سیلاب در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان
پیش بینی وقوع سیلاب در این استان ها
هشدار هواشناسی؛ پیش بینی وقوع سیلاب در 6 استان | به این استان ها سفر نکنید
پیش بینی وقوع سیلاب در 4 استان کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 10:452024-04-15اجتماعي

پیش بینی وقوع سیلاب در استان بوشهر


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: با توجه به هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال بالای وقوع سیلاب در جنوب استان، این شرکت در آماده باش کامل است.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: با توجه به هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال بالای وقوع سیلاب در جنوب استان، این شرکت در آماده باش کامل است.

علی محمدی امروز (27 فروردین ماه) اظهار کرد: براساس پیش بینی های انجام شده سازمان هواشناسی و موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، یک سامانه بارشی از ساعات ابتدایی روز 28 فروردین، استان بوشهر به ویژه نواحی جنوبی استان را دربر می گیرد و تا روز بعد از آن، بارندگی های موثری دارد.

وی ادامه داد: این سامانه در استان های همجوار نیز بارش هایی را به همراه دارد و همین موضوع، احتمال وقوع سیلاب از حوضه های بالادست استان را تشدید می کند.

محمدی بیان کرد: با توجه به نداشتن بارندگی های موثر در این سال آبی، ظرفیت ذخیره سازی مناسبی در سدهای استان بوشهر از جمله سد رییسعلی دلواری، سد تنگ ارم، سد اخند، سد باغان، سد خاییز و سد ارغون وجود دارد و پروژه های در حال احداث نیز در شرایط پایداری در برابر سیلاب ها قرار دارند.

وی گفت: با وجود ظرفیت ذخیره سازی، امکان وقوع سیلاب های میان حوضه ای نیز محتمل است و ضروری است همه دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع سیلاب،


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - سازمان هواشناسی - شرکت آب منطقه ای بوشهر - استان - شرکت آب منطقه ای - آماده باش کامل - بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وقوع سیلاب در استان بوشهر

پیش بینی وقوع سیلاب در استان بوشهر