مطالب مرتبط:
مروری بر وضعیت بازار سرمایه در سال 1402
رقم دقیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ، کشوری و لشگری در فروردین ماه سال 1403
در سال 1403 چند ماه می توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟ + جدول
در سال 1403 چند ماه می توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟ + جدول
طرح نظارتی ماه رمضان و سال نو با جدیت در زنجان اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1403 ساعت 09:002024-03-24سياسي

مروری بر مهم ترین تحولات سیاسی «مرداد ماه» سال گذشته


سال 1402 با همه فراز و فرودهایش، تلخی ها و شیرینی هایش پایان یافت و سرانجام هم در ماه پایانی آن، انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگزار شد.

- در این سال حوزه سیاست، تحولات مهمی را به خود دید که هم اکنون قصد داریم نگاهی بر تحولات سیاسی مرداد ماه در سال 1402 داشته باشیم.

شاید بیان همه اخبار این حوزه مهم مقدور نباشد، اما با این حال تلاش شده خبرسازترین رویداد های ماهانه در حوزه سیاسی در مرداد ماه سال 1402 در این مجموعه گردآوری شود.

  دستگیری تیم 4 نفره تروریستی در جنوب شرق کشوریک تیم تروریستی 4 نفره که قصد انجام اقدامات تروریستی در داخل کشور را داشت، در یک اقدام مشترک اطلاعاتی با هوشیاری پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج)  دستگیر شد.

  موسوی مقدم نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید شدحضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام آقای موسوی مقدم را به عنوان نماینده جدید، ولی فقیه در بنیاد شهید منصوب کردند.

برگزاری انتخابات تناسبی مجلس در تهران منتفی شددر 1 مرداد با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی مجلس در تهران از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی حذف شد.


برچسب ها: تروریستی - سربازان گمنام امام زمان - رهبر معظم انقلاب اسلامی - مجلس شورای اسلامی - آیت الله خامنه ای - اقدامات تروریستی - سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر مهم ترین تحولات سیاسی «مرداد ماه» سال گذشته

مروری بر مهم ترین تحولات سیاسی «مرداد ماه» سال گذشته