مطالب مرتبط:
آیت الله فاضل لنکرانی: نمی شود گفت هر چه در غرب هست برای سلطه بر جهان سوم است/ ما طب اسلامی نداریم/ معماری اسلامی و شهرسازی اسلامی همانند طب اسلامی و اقتصاد اسلامی حرف غلطی است!/ چیزی به نام شهر اسلامی نداریم/ اسلام سفارش کرده که مساجد به صورت ساده ساخته شود چیزی که متأسفانه به آن تو
آیت الله فاضل لنکرانی: نمی شود گفت هر چه در غرب هست برای سلطه بر جهان سوم است/ معماری اسلامی و شهرسازی اسلامی همانند طب اسلامی و اقتصاد اسلامی حرف غلطی است!
فاضل لنکرانی: نمی شود گفت هر چه در غرب هست برای سلطه بر جهان سوم است/ معماری اسلامی و شهرسازی اسلامی همانند طب اسلامی و اقتصاد اسلامی حرف غلطی است/ چیزی به نام شهر اسلامی نداریم/ اسلام سفارش کرده که مساجد به صورت ساده ساخته شود که متأسفانه به آن توجه نمی شود
فاضل لنکرانی: معماری و شهرسازی اسلامی همانند طب و اقتصاد اسلامی حرف غلطی است
آیت الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 11:252024-03-30سياسي

آیت الله فاضل لنکرانی: شهر اسلامی، معماری اسلامی و اقتصاد اسلامی مثل طب اسلامی حرف غلطی است /اسلام به علم ترغیب می کند


ما فقه معماری و فقه شهرسازی داریم همانطور که فقه پزشکی و فقه اقتصاد داریم، اما معماری اسلامی و شهر اسلامی همانند طب اسلامی و اقتصاد اسلامی حرف غلطی است! - عضو  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:ما فقه معماری و فقه شهرسازی داریم همانطور که فقه پزشکی و فقه اقتصاد داریم، اما معماری اسلامی و شهر اسلامی همانند طب اسلامی و اقتصاد اسلامی حرف غلطی است! آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی گفت: نمی شود گفت هر چه در غرب هست برای سلطه بر جهان سوم است، این فکر ناصحیحی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در دیدار با شهردار قم آقای سقاییان نژاد، با اشاره به اهمیت شهر قم گفت: قم پایگاه انقلاب است و به سبب وجود قبر مطهر حضرت معصومیه سلام الله علیها و هچنین وجود حوزه علمیه و حضور مراجع عظام در این شهر اکنون محل رفت و آمد نخبگان، فرهیختگان و شخصیت های مذاهب دنیا قرار گرفته است.

  وی افزود: این عناوین سبب شده است که قم منبعی غنی برای نشر دین گردد، یعنی امروز توقع از قم و حوزه علمیه قم قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

باید مراکز علمی حوزه متون دینی را پژوهش جدید کنند و مطالبی عمیق مناسب نیازهای جامعه بشری خصوصا نیازهای فکری نظام جمهوری اسلامی به دست آورند و در اختیارشان قرار دهند.


برچسب ها: اسلامی - سلام - محمد جواد فاضل لنکرانی - معماری اسلامی - اقتصاد اسلامی - فاضل لنکرانی - معماری
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فاضل لنکرانی: شهر اسلامی، معماری اسلامی و اقتصاد اسلامی مثل طب اسلامی حرف غلطی است /اسلام به علم ترغیب می کند

آیت الله فاضل لنکرانی: شهر اسلامی، معماری اسلامی و اقتصاد اسلامی مثل طب اسلامی حرف غلطی است /اسلام به علم ترغیب می کند