مطالب مرتبط:
مس رفسنجان سال 1403 را با برد شروع کرد (عکس)
پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی های دوستانه ملی
پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می رود
پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی های دوستانه ملی
پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می رود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 23:552024-03-27پزشكي

توقف مرگ مادران باردار طی 3 سال اخیر در رفسنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پرداخت و به اهم دستاوردهای این نهاد در حوزه سلامت اشاره کرد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پرداخت و به اهم دستاوردهای این نهاد در حوزه سلامت اشاره کرد.

دکتر وحید محمدی شاهرخی هشتم فروردین ماه در دیدار نوروزی با فرماندار رفسنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال 1402، نداشتن مرگ مادر باردار برای سومین سال متوالی و هم چنین کاهش 9 درصدی سزارین نخست زا در شش ماهه دوم سال در مقایسه با نیمه نخست سال 1402 بود.

وی عنوان کرد: در سال گذشته 44 مادر باردار به دلیل عوارض مختلف بارداری، در بخش مراقبت ویژه بستری شدند که خوشبختانه با تلاش پزشکان و پرسنل دلسوز حوزه بهداشت و درمان، همه این مادران پس از درمان، سلامتی خود را به دست آورده و به آغوش خانواده بازگشتند.

رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو به جامعه پزشکی و پرستاری، از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در راستای ارتقاء شاخص های سلامت در این شهرستان قدردانی کرد.

کاهش سزارین و مرگ مادر باردار، از جمله شاخص های مهم در نظام سلامت هر کشور هستند و دستیابی به این دستاوردها، نشان دهنده ارتقاء کیفیت خدمات به


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - رفسنجان - دانشگاه علوم - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

توقف مرگ مادران باردار طی 3 سال اخیر در رفسنجان

توقف مرگ مادران باردار طی 3 سال اخیر در رفسنجان