مطالب مرتبط:
خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
توقیف محموله 22 میلیاردی تجهیزات دندانپزشکی قاچاق در ساوه
کشف قرص های قاچاق به ارزش 1.5 میلیارد ریال در بجنورد
نخستین نشست شورای اداری شهرستان مشهد در سال 1403 | تعزیرات، متمرکز بر حذف کالای قاچاق از بازار است
توقیف یک محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی در گمرک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 08:502024-04-16حوادث

توقیف کامیون حامل 20 میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 18 هزارقلم لیوان سرامیکی و دستگاه بخارساز قاچاق خبرداد از انباری در جنوب تهران خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 18 هزارقلم لیوان سرامیکی و دستگاه بخارساز قاچاق خبرداد از انباری در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری در گفت وگو با ایسنا درباره جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محدوده حسن آباد فشافویه شدند.

رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از استان خوزستان به سمت تهران در حرکت است.

وی با بیان اینکه این کامیون در آدرس جاده قدیم قم ورودی حسن آباد فشافویه رویت و متوقف شد، گفت: ماموران اقدام به بررسی اولیه این کامیون کردند که در جریان آن مشخص شد که کالاهای داخل کامیون به گونه ای چیده شده تا کالاهای دیگری را پنهان کند.

در همین راستا نیز کامیون با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن 17هزار و 580 عدد ماگ و 706 دستگاه بخارساز کشف و ضبط شد.


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - کالای قاچاق - تهران - پلیس امنیت - رییس پلیس امنیت
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کامیون حامل 20 میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی

توقیف کامیون حامل 20 میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی