مطالب مرتبط:
کشف دستگاه فلزیاب و دستگیری حفار غیرمجاز در تویسرکان
کشف 120 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه قاچاق در اصفهان
12 دستگاه خودروی سرقتی در زنجان کشف شد
کشف 120 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه قاچاق در اصفهان
کشف 12 دستگاه خودروی سرقتی در زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 14:052024-04-07حوادث

کشف یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز در تویسرکان


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان گفت: یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز و ادوات آن در این شهرستان کشف و ضبط شده و در این راستا یک متهم نیز دستگیر شد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان گفت: یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز و ادوات آن در این شهرستان کشف و ضبط شده و در این راستا یک متهم نیز دستگیر شد.

اسحاق ترکاشوند اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت و در ایست بازرسی ورودی شهر تویسرکان مقابل جایگاه دومنظوره یک دستگاه فلزیاب از خودروی جیپ کشف و ضبط شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان با بیان اینکه در این راستا یک نفر حفار غیرمجاز دستگیر شد، افزود: پرونده قضایی عامل دستگیر شده تشکیل شده و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان است، در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، ترکاشوند تأکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در سریع ترین زمان ممکن به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - دستگاه فلزیاب - تویسرکان - یک دستگاه - دستگاه - فلزیاب - رییس اداره
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز در تویسرکان

کشف یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز در تویسرکان