مطالب مرتبط:
بازتالیف کتاب های دوره ابتدایی/ تغییر عناوین دروس دوره اول ابتدایی
تغییر چهره عجیب نیوشا ضیغمی، رعنای سریال در چشم باد بعد از 20سال
مبلغ کارت بلیت خبرنگاران تغییر می کند
تغییر چهره سانیا سالاری، ارغوان سریال دلدادگان بعد از 6 سال
یازده اختراع بزرگ که جهان را تغییر داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 10:402024-03-22سياسي

تغییر عناوین دروس دوره اول ابتدایی


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه طرح هایی را برای بازتالیف کتاب های دوره ابتدایی داشته ایم گفت: همزمان با تالیف و تولید محتوا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی لطیفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان پژوهش دور جدید تحول در برنامه درسی را در سال گذشته آغاز کرده بود اظهار کرد: طرح واره یا نقشه راه را برای اجرایی سازی برنامه درسی در سطح مدرسه تنظیم کرده بودیم که بر اساس آن فرآیند تالیف کتابهای درسی آغاز شد.

وی یکی از اقدامات صورت گرفته را نهایی کردن نظام واره شایستگی های پایه و عمومی اعلام کرد و افزود: شایستگی های پایه و عمومی آن دسته از توانمندی ها و مهارت هایی است که دانش آموزان فارغ از اینکه چه درس و چه رشته ای را می خوانند باید آن ها را بیاموزند؛ بعد از اینکه 12 سال تحصیل را پشت سر گذاشته و فارغ التحصیل می شوند باید در این مهارت ها و توانمندی ها به حد قابل قبولی رسیده باشند.

این نظام واره سال گذشته نهایی و به تصویب شورای هماهنگی علمی سازمان رسید و مراحل پایانی تصویب را در شورای عالی آموزش و پرورش پشت سر می گذارد.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه طرح هایی را برای آغاز بازتالیف کتاب های دوره ابتدایی داشته ایم، ادامه داد: سال 1403 از پایه اول ابتدایی اجرای آزمایشی محدود طرح را شروع خواهیم کر


برچسب ها: برنامه درسی - برنامه - توانمندی - تالیف - ابتدایی - شایستگی - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

تغییر عناوین دروس دوره اول ابتدایی

تغییر عناوین دروس دوره اول ابتدایی