مطالب مرتبط:
عکس | اولین تصاویر از حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی خامنه ای فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی
پیام های کاهش شرکت در نماز جمعه حجت الاسلام صدیقی
حجت الاسلام هادی قبادی در غم فقدان مادر عزادار شد
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی شهادت جانباز «بهرام ولیخانی»
حجت الاسلام نیکزاد با خانواده شهید زارعی در بندرعباس دیدار کرد + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 14:202024-04-15سياسي

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین احمدی سینایی


رییس جمهور در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب الله احمدی سینایی را به علما و حوزه های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

- رییس جمهور در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب الله احمدی سینایی را به علما و حوزه های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب الله احمدی سینایی تصریح کرد: این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - حجت الاسلام - رییس جمهور - حوزه های علمیه - حبیب الله - درگذشت - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین احمدی سینایی

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین احمدی سینایی