مطالب مرتبط:
تالاب کمجان جان تازه گرفت، آبگیری بیش از 50 درصدی تالاب
مهمانی بهارانه تالاب های چهارمحال و بختیاری به شرط حفظ محیط زیست
جان باختن راننده بر اثر برخورد با تریلی در طبس
نوروز امسال 23 نفر در تصادفات خراسان شمالی جان باختند 
عکس | کنایه تند به رونالدو؛ مثل جان سینا کشتی می گیرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 13:502024-04-11اجتماعي

تالاب کمجان جان تازه گرفت


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از آبگیری بیش از 50 درصدی تالاب کمجان خبر داد و گفت: تالاب بین المللی کمجان به وسعت 4 هزار هکتار دارای گونه های گیاهی و جانوری آبزی و کنار آبزی است و آبگیری این تالاب نقش بسزایی در اکو سیستم منطقه دارد و سبب پویایی اکوسیستم منطقه می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از آبگیری بیش از 50 درصدی تالاب کمجان خبر داد و گفت: تالاب بین المللی کمجان به وسعت 4 هزار هکتار دارای گونه های گیاهی و جانوری آبزی و کنار آبزی است و آبگیری این تالاب نقش بسزایی در اکو سیستم منطقه دارد و سبب پویایی اکوسیستم منطقه می شود.

عطاپورشیرزاد امروز، 23 فروردین در حاشیه بازدید از این تالاب بین المللی بر لزوم حفاظت از این موهبت الهی تاکید کرد و گفت: با احیای این تالاب 135 گونه پرندگان مهاجر و غیر مهاجر تا اواسط تابستان فرصت پرواز بر فراز این تالاب را دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس ادامه داد: تالاب بین المللی کمجان در شهرستان خرامه جزو 5 تالاب بین المللی استان فارس است که سال 1973 میلادی به تایید کنوانسیون جهانی تالاب ها در رامسر رسید.

وی با تقدیر از همه جوامع محلی و دوستداران محیط زیست افزود: دغدغه های این عزیزان قابل تحسین است و با مشارکت و همراهی اعضای جوامع محلی تالاب کمجان امسال شرایط مناسبی برای فرود پرندگان مه


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس - مدیرکل حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست فارس - تالاب - تالاب بین المللی - گونه های گیاهی و جانوری - حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

تالاب کمجان جان تازه گرفت

تالاب کمجان جان تازه گرفت