مطالب مرتبط:
پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله موشکی به رژیم صهیونیستی
تصاویر/ تجمع مردم بوشهر در حمایت از حمله سپاه به اسراییل
فیلم| تجمع مردم بوشهر در حمایت از حمله سپاه به اسراییل
عکس | حمایت مردم اهواز از حمله موشکی و پهپادی به رژیم صهیونیستی
تصاویر/ تجمع مردم اصفهان در حمایت از حمله موشکی و پهپادی به اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 16:002024-04-14سياسي

پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی


آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی پیامی صادرنمود.

- ایسنا/بوشهر آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی پیامی صادرنمود.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم ﴿ أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ ﴾ (حج/39) سپاس و ستایش خداوند را که به مسلمانان قدرت و اقتدار عطا نمود، و سلام و درود بی پایان بر پیامبر رحمت و رفعت و خاندان پاک اسوه اش که طلایه داران نجات و کمال می باشند.

عملیات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران بر ضد متجاوزان و جنایتکاران صهیونیستی نشان از قدرت و توان دفاعی و حفظ منافع ملی و بین المللی ایران دارد.

این عملیات پاسخی محکم به حمله تروریستی و ددمنشانه رژیم نامشروع صهیونیستی به سفارتخانه ایران در سوریه است که منجر به شهادت جمعی از مستشاران عزیز ایران در آن کشور شد و متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی مسئول، با سکوت خود ازآن اق


برچسب ها: آیت الله صفایی بوشهری - مقام معظم رهبری - امام جمعه بوشهر - رژیم صهیونیستی - بوشهر - حمله موشکی - صفایی بوشهری
آخرین اخبار سرویس:

پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی

پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی