مطالب مرتبط:
رفع تصرف 11 همتی از اراضی ملی استان تهران
بیش از 124 هزار متر مربع از اراضی ملی خوزستان رفع تصرف شد
رفع تصرف 124 هزار مترمربع از اراضی ملی خوزستان در نوروز
رشد 16برابری سطح کشت قراردادی در آذربایجان شرقی طی سال زراعی جاری |
رفع تصرف 206 میلیارد ریال از اراضی دولتی استان مرکزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 09:502024-04-07اقتصادي

رفع تصرف فوری 46 هکتار از اراضی ملی آذربایجان شرقی در سال گذشته


فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از رفع تصرف فوری 46 هکتار از اراضی ملی استان در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از رفع تصرف فوری 46 هکتار از اراضی ملی استان در سال گذشته خبر داد.

سرهنگ موسی عبدلی با اعلام این خبر گفت: به همت همکاران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان 46 هکتار از اراضی استان آذربایجان شرقی در سال 1402 رفع تصرف فوری شد.

وی ادامه داد: ارزش میزان اراضی رفع تصرف شده حدود 3 هزار میلیارد تومان است که طی 99 پرونده اقدام و رفع تصرفات آن با فوریت انجام شد.

عبدلی افزود: در سال گذشته تعداد 24 پرونده احکام قضایی اجرا شده است که ارزش آن نیز در حدود 73 میلیارد تومان و به مساحت حدود 20 هزار متر مربع است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی با اشاره به اهمیت و رسالت مهم این یگان در حوزه حفاظت از سرمایه های ملی گفت: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی ملی و دولتی، یگان حفاظت از اراضی این اداره کل با بهره گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی و دولتی بازدید، حفاظت و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف با فوریت اقدام می گردد.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - فرمانده یگان حفاظت - رفع تصرف - آذربایجان - اداره کل راه و شهرسازی - یگان حفاظت - راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف فوری 46 هکتار از اراضی ملی آذربایجان شرقی در سال گذشته

رفع تصرف فوری 46 هکتار از اراضی ملی آذربایجان شرقی در سال گذشته