مطالب مرتبط:
دلهره دولت بایدن از حمله ایران به اهداف آمریکا در منطقه
دلهره دولت بایدن از حمله ایران به اهداف آمریکا در منطقه
ببینید | اولین واکنش جو بایدن به تهدید ایران برای حمله به اسراییل؛ رییس جمهور آمریکا چه گفت؟
پیام مهم آمریکا به ایران از طریق 4 کشور منطقه درباره حمله به اسراییل/ گفتگوی امیرعبدللهیان با وزرای خارجه کشورهای منطقه/ تعلیق پروازهای شرکت لوفت هانزا در ایران/ هشدار روسیه به شهروندانش درباره سفر به لبنان، اسراییل و فلسطین
ایران بر اساس سناریوی «عملیات محدود» ممکن است از طریق نیرو های متحد خود به سفارتخانه های آمریکا در منطقه حمله کند / «عملیات نامحدود»، ساقط کردن هواپیمای اسراییلی در آسمان سوریه خواهد بود / گزینه دیگر، یک حمله هدفمند به بندر حیفا با هدف تخریب زیرساخت های آن است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 18:452024-04-11بين الملل

دلهره دولت بایدن از حمله ایران به اهداف آمریکا در منطقه


بر اساس گزارش پایگاه اینترسپت، مقامات شورای امنیت ملی آمریکا در جلسه روز سه شنبه نگرانی های خود را درباره احتمال حمله ایران به اهداف آمریکایی در منطقه ابراز کردند.

- بر اساس گزارش پایگاه اینترسپت، مقامات شورای امنیت ملی آمریکا در جلسه روز سه شنبه نگرانی های خود را درباره احتمال حمله ایران به اهداف آمریکایی در منطقه ابراز کردند.

اینترسپت به نقل از مقامات آمریکایی ناشناس گزارش داد دولت بایدن بر این باور است این امکان وجود دارد که ایران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری اش در دمشق، به اهداف آمریکایی در منطقه حمله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش پایگاه اینترسپت، مقامات شورای امنیت ملی آمریکا در جلسه روز سه شنبه نگرانی های خود را درباره احتمال حمله ایران به اهداف آمریکایی در منطقه ابراز کردند.

در همان زمان، یکی از مقامات فاش کرد که دولت بایدن نمی خواست علناً بپذیرد که در بحبوحه تشدید تنش ها، به دنبال گفتگوی رسمی با تهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، وزارت امور خارجه ایران اعلام کرده که این حق را برای خود محفوظ می داند که به این حمله پاسخ دهد و متجاوز را مجازات کند.


برچسب ها: شورای امنیت ملی آمریکا - آمریکا - شورای امنیت ملی - آمریکایی - حمله ایران - شورای امنیت - مقامات
آخرین اخبار سرویس:

دلهره دولت بایدن از حمله ایران به اهداف آمریکا در منطقه

دلهره دولت بایدن از حمله ایران به اهداف آمریکا در منطقه