مطالب مرتبط:
مراسم احیای شب قدر در مسجد جامع اصفهان
برگزاری مراسم احیای سومین شب قدر در حرم مطهر رضوی
تصاویر/ برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام علی (ع) در مسجد جامع شهر دزج
جزییات مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان ویژه ناشنوایان
فیلم| مراسم احیای شب 23 ماه رمضان در حرم مطهر رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 23:402024-04-02سياسي

برگزاری مراسم احیای شب قدر در بیش از 500 مسجد گلستان


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری مراسم احیای شب قدر در بیش از 500 مسجد، حسینیه در سراسر استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری مراسم احیای شب قدر در بیش از 500 مسجد، حسینیه در سراسر استان خبر داد.

رضا دیلمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان یکی از شب هایی است که بر اساس روایت دینی به احتمال قوی شب قدر است، اظهار کرد: احیا و شب زنده داری، توسل و تفکر و قرائت قرآن در این شب بسیار سفارش شده است.

وی بیان کرد: انسان در کنار ادعیه ای که می خواند باید در خلوت خود نسبت به اعمالی که در طول سال گذشته داشته بازخوانی داشته باشد و اینکه چقدر در طول یک سال در مسیر قرب الهی قدم برداشته را مورد ارزیابی قرار دهد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: انسان ها باید به رفتار فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خود نگاه کرده و ببینند چقدر رفتارشان بر اساس رضایت خداوند بوده و تا چه میزان به تکالیف شرعی خود عمل کرده اند و به نحوی برنامه ریزی کنند که تا شب قدر سال آینده در مسیر تابناک خوشنودی خداوند گام بردارند.

دیلمی افزود: سرنوشت و مقدرات ما در این شب تعیین می شود و باید از لحظه به لحظه این شب بهر برده و همراه با خانواده های خود در اماکن مذهبی


برچسب ها: مراسم احیای شب قدر - اداره کل تبلیغات اسلامی - تبلیغات اسلامی - معاون فرهنگی - احیای شب قدر - گلستان - بیش از 500
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم احیای شب قدر در بیش از 500 مسجد گلستان

برگزاری مراسم احیای شب قدر در بیش از 500 مسجد گلستان