مطالب مرتبط:
امام جمعه امامزاده عبدالله آمل: طوفان الاقصی همه نقشه های رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کرد
طوفان الاقصی تزلزل رژیم غاصب صهیونیستی را به اثبات رساند
آغاز طوفان الاقصی پایان عمر رژیم صهیونیستی است
طوفان الاقصی آغازی است بر پایان رژیم صهیونیستی
بزرگترین دستاورد طوفان الاقصی آگاهی افکار عمومی به ماهیت رژیم صهیونیستی بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 18:302024-04-05سياسي

سردار قمی:طوفان الاقصی، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم کوبید


معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: رژیم صهیونیستی همواره ادعا داشت که با شبکه اطلاعاتی موساد و سایر شبکه ها اشرافیت کامل بر هر حرکتی را در منطقه دارد اما عملیات طوفان الاقصی نشان داد که اینگونه نبوده است و این عملیات هیمنه اطلاعاتی .

- ایسنا/مازندران معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: رژیم صهیونیستی همواره ادعا داشت که با شبکه اطلاعاتی موساد و سایر شبکه ها اشرافیت کامل بر هر حرکتی را در منطقه دارد اما عملیات طوفان الاقصی نشان داد که اینگونه نبوده است و این عملیات هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید.

سردار سرتیپ دوم محمدعلی قمی 17 فروردین در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان نوشهر در مصلای امام خمینی این شهر با بیان اینکه 45 سال قبل روز قدس به واسطه یک اتفاقی که برگرفته از درک درست شرایط توسط امام راحل بود نامگذاری شد، اظهار کرد: در شرایطی امام خمینی روز قدس را نامگذاری کردند که نزدیک به 11 ماه قبل از آن قرارداد ننگین کمپ دیوید که همانند خنجری بر قلب فلسطینیان بود امضا شد و این قرارداد در شهریور 1357 بعد از سه دهه جنایت رژیم صهیونیستی و چهار جنگ بین کشورهای عربی و صهیونیست ها منعقد شده بود.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - سازمان پدافند غیرعامل کشور - سازمان پدافند غیرعامل - صهیونیستی - اطلاعاتی - پدافند غیرعامل - سازمان پدافند
آخرین اخبار سرویس:

سردار قمی:طوفان الاقصی، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم کوبید

سردار قمی:طوفان الاقصی، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم کوبید