مطالب مرتبط:
اسلامی: بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته ای/ نظارت 120 بازرس
شهروند یاسوجی سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی تحویل داد
بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته ای| نظارت 120 بازرس
چشم انداز مدیریت مجموعه شهروند در سال 1403
شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 13:102024-04-17اقتصادي

هر شهروند، یک بازرس


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هر شهروند به عنوان یک بازرس خود را موظف بداند در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی، مورد تخلف را به سامانه 124 سازمان صمت گزارش نماید.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هر شهروند به عنوان یک بازرس خود را موظف بداند در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی، مورد تخلف را به سامانه 124 سازمان صمت گزارش نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیل قاسمی امروز 29 فروردین در اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس بر ضرورت فرهنگسازی در اصناف و مردم جهت اقامه نماز جماعت اول وقت در بازار و مجتمع های تجاری تاکید کرد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری افزود: نقش اصناف و بازاریان با توجه به شعار سال را مهم و ضروری دانست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و اصناف باید اقدامات لازم را جهت ترغیب و تشویق بازاریان و صنوف برای برگزاری نماز جماعت اول وقت در بازار و مجتمع های تجاری به عمل آورند.

قاسمی با اشاره به نقش اصناف در موضوعات نظارتی و تبلیغاتی در ترویج و توسعه فرهنگ نماز تصریح کرد: نمازخانه های اصناف و مجتمع های تجاری باید تجهیز و مورد نظارت قرار گیرند.


برچسب ها: صنعت، معدن و تجارت - رییس سازمان - سازمان - هرمزگان - اصناف - سازمان صمت - شهروند
آخرین اخبار سرویس:

هر شهروند، یک بازرس

هر شهروند، یک بازرس