مطالب مرتبط:
آماده باش کامل تجهیزات و دستگاه های اجرایی، امدادی و خدمات رسان در هرمزگان
ارسال نامه های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه های اجرایی
ارسال نامه های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه های اجرایی
ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی در ساخت مسکن محرومین
آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است/ لغو مرخصی تمام مدیران دستگاه های اجرایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 10:202024-04-16اجتماعي

رصد دستگاه های اجرایی برای تکمیل به موقع پل جدید انجیرلو


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو در محور گرمی - بیله سوار، بر رصد و پیگیری مستمر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و فرمانداری ها برای تکمیل به موقع این پل تا 3 ماه آینده تأکید کرد.

- ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو در محور گرمی - بیله سوار، بر رصد و پیگیری مستمر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و فرمانداری ها برای تکمیل به موقع این پل تا 3 ماه آینده تأکید کرد.

سیدکمال الدین میرجعفریان در بازدید از اجرای پل جدید انجیرلو، بیان کرد: با توجه به تخریب پل انجیرلو در محور گرمی - بیله سوار طی سیل سال گذشته، عملیات اجرایی پل جدید بلافاصله با ایجاد پل موقت کنارگذر آغاز شد.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از این پروژه، افزود: این پل دارای سازه خاصی است که هم اکنون فونداسیون به پایان رسیده و بخشی از بتن ریزی هم انجام شده و تیرهای عرشه نیز به محل پروژه انتقال یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، اجرای پل انجیرلو ظرف 3 ماه آینده به پایان می رسد و ای


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - انجیرلو - اداره کل راهداری - استاندار اردبیل - حمل ونقل جاده ای - بیله سوار - فرمانداری ها
آخرین اخبار سرویس:

رصد دستگاه های اجرایی برای تکمیل به موقع پل جدید انجیرلو

رصد دستگاه های اجرایی برای تکمیل به موقع پل جدید انجیرلو