مطالب مرتبط:
پیام تسلیت قالیباف به هنیه: صهیونیست ها هیچ پایبندی به قواعد انسانی وحقوق بین الملل ندارند
پیام تسلیت قالیباف به هنیه
پیام تسلیت قالیباف در پی شهادت فرزندان و اعضای خانواده اسماعیل هنیه
پیام تسلیت قالیباف به اساعیل هنیه
پیام تسلیت جنبش انصارالله یمن به «اسماعیل هنیه»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 09:002024-04-11سياسي

پیام تسلیت قالیباف به هنیه


رییس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سه تن از فرزندان رییس دفتر حماس در پیام تسلیتی گفت: رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک ثابت کرد که کوچک ترین پایبندی به اصول و قواعد انسانی و حقوق بین الملل ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابیناک به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف در پی شهادت سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه رییس دفتر حماس در پیام تسلیتی گفت: خبر شهادت سه تن از فرزندان رشید جناب عالی و تعدادی از اعضای خانواده ایشان در پی ترور هدفمند رژیم جنایتکار صهیونیستی به اردوگاه الشاطی، موجب تأسف و تألم عمیق اینجانب گردید.

رییس مجلس شورای اسلامی در این پیام افزود: این جنایت؛ بار دیگر چهره واقعی و سفاک این رژیم کودک کش را بر جهانیان نمایان ساخت.

رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را آشکار ساخت و ثابت کرد که کوچک ترین پایبندی به اصول و قواعد انسانی و حقوق بین الملل ندارد.

قالیباف در این پیام خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند


برچسب ها: رییس مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - شورای اسلامی - فرزندان - جنایت
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت قالیباف به هنیه

پیام تسلیت قالیباف به هنیه