مطالب مرتبط:
امنیت ایران در گرو مجاهدت های شهدا است
آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان برگزار شد
آیت الله حسینی بوشهری: به گونه ای عمل کنیم که تفاوتی میان مردم و مسئولین وجود نداشته باشد/ مرکزیت جبهه مقاومت، ایران اسلامی است, اگر این مرکزیت وجود نداشت، قطعا پایداری و استقامت حماس و ملت فلسطین تا این زمان ادامه پیدا نمی کرد
روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 12:052024-03-28سياسي

خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران


استاندار گلستان با بیان اینکه شهدا چراغ راه آیندگان هستند، افزود: خون پاک شهدا عامل و زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه شهدا چراغ راه آیندگان هستند، افزود: خون پاک شهدا عامل و زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

علی محمد زنگانه، صبح امروز پنج شنبه 9 فروردین ماه 1403 در آیین تشییع پیکر مطهر شهید محمد مهدی نجاتی نیا که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی با خداوند متعال معامله کرده اند و خوشا به سعادت آنها که به این جایگاه والا و رفیع دست می یابند.

وی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم نخستین شهید گلستانی مرزبانی فراجا نجاتی نیا ادامه داد: راه شهیدان راه سعادت بوده و باید تلاش کنیم در مسیر آن بزرگواران گام برداریم.

استاندار گلستان شهدا را چراغ راه آیندگان دانست و خاطرنشان کرد: همه ما می توانیم با تداوم حرکت آنان به قله های سعادت و کمال دست یافته و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار کنیم.

وی خون شهدا را عامل اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی و جهانی برشمرد و افزود: قدردان تلاش های مجاهدانه کارکنان خدوم انتظامی و مرزبانی و سایر نیروهای مسلح و امنیتی هستیم که شبا


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - گلستان - استاندار گلستان - شهدا - استاندار - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران

خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران