مطالب مرتبط:
الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
ارگان ها و ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون های شورای شهر یزد نشوند
اجرای طرح کالابرگ ادامه دارد؟
اجرای طرح کالابرگ ادامه دارد؟
ادامه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 13:202024-04-17اجتماعي

اجرای طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در بیش از 60 مدرسه یزد


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد از اجرای طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در بیش از 60 مدرسه ابتدایی با جمعیت حدودا 5000 دانش آموز در یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد از اجرای طرح هر کلاس، یک قفسه کتاب در بیش از 60 مدرسه ابتدایی با جمعیت حدودا 5000 دانش آموز در یزد خبر داد.

محمدرضا آخوندی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، در راستای اجرای برنامه های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در خصوص پوشش محلات هدف، دفاتر تسهیل گری مقرر شده است.

وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای اجرای طرح هرکلاس، یک قفسه کتاب به منظور تجهیز هر کلاس به قفسه کتاب در مدارس ابتدایی مناطق محروم و حاشیه ای شهر که عموماً کتابخانه ای ندارند و تاکنون از هیچگونه طرح حمایتی دولتی برخوردار نبودند، اقدام کرده است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به این که طرح مذکور در بازه زمانی چند ساله تداوم خواهد داشت، افزود: در حال حاضر مدارس واجد شرایط با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان شناسایی شده و اسامی مدارس جهت اجرای طرح به کانون مرکز اعلا


برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - پرورش فکری - نوجوانان - کودکان - معاون فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در بیش از 60 مدرسه یزد

اجرای طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در بیش از 60 مدرسه یزد