مطالب مرتبط:
استفاده های ابتدایی هوش مصنوعی را کنار بگذاریم/کاربرد اصلی در حوزه صنعت و تکنولوژی است
هوش مصنوعی سرطان پستان 11 زن را تشخیص داد
سازمان ملل اولین قطعنامه درباره هوش مصنوعی را با اجماع تصویب کرد
معجزه جدید هوش مصنوعی برای سلامتی زنان
معجزه جدید هوش مصنوعی برای سلامتی زنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 07:402024-03-22سياسي

جادوی هوش مصنوعی روی انگشتان دست شما


در حال حاضر، حلقه های هوشمند کارهای بسیاری از جمله ردیابی خواب و فعالیت انجام می دهند، اما حلقه هوشمند جدید Wizpr کاری بسیار متفاوت انجام می دهد.

- در حال حاضر، حلقه های هوشمند کارهای بسیاری از جمله ردیابی خواب و فعالیت انجام می دهند، اما حلقه هوشمند جدید Wizpr کاری بسیار متفاوت انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این حلقه هوشمند به جای آن که مراقب تعداد قدم هایی که برمی دارید یا میزان خواب شما باشد، جادوی هوش مصنوعی را روی انگشت شما قرار می دهد و بنابراین می توانید همه کارها را از کنترل دستگاه های خانه هوشمند و پاسخ دادن به پیام ها گرفته تا ارسال هشدارهای اضطراری را تنها با زمزمه کردن فرمان اجرای آنها، انجام دهید.

به نقل از دیجیتال ترندز، لازم نیست اسم حلقه را بلند صدا کنید، تنها چیزی که برای فعال کردن قابلیت های آن لازم است، این است که انگشت خود را به سمت دهان خود ببرید و آرام زمزمه کنید.

گفته می شود که این سیستم قرار است نویز پس زمینه را حذف کند و حریم خصوصی شما را حتی زمانی که در نزدیکی افراد دیگر با آن صحبت می کنید، افزایش می دهد.

قابلیت های اعلام شده تاکنون شامل مکالمات متنی با سیستم هوش مصنوعی در مورد همه چیز از آب و هوا گرفته تا ارسال و دریافت پیام، به علاوه رونویسی گفتار به متن، بررسی و کار با رویدادهای تقویمی و کنترل دستگاه


برچسب ها: هوشمند - حلقه هوشمند - حلقه - هوش مصنوعی - کارها - انگشت - متفاوت
آخرین اخبار سرویس:

جادوی هوش مصنوعی روی انگشتان دست شما

جادوی هوش مصنوعی روی انگشتان دست شما