مطالب مرتبط:
تساوی تراکتور و سپاهان به نفع سرخابی ها
تساوی تراکتور و سپاهان در تبریز به نفع سرخابی ها
تساوی تراکتور و سپاهان به نفع سرخابی ها
تساوی تراکتور و سپاهان به نفع سرخابی ها + جدول
تساوی سرخابی شاد کن تراکتور و سپاهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 21:452024-04-03ورزشي

تساوی تراکتور و سپاهان به سود سرخابی/ سردتر از دربی تهران!


تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر امروز چهارشنبه 15 فروردین از ساعت 19:30 و در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت امیر عرب براقی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

- تساوی تراکتور و سپاهان به سود سرخابی/ سردتر از دربی تهران! تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر امروز چهارشنبه 15 فروردین از ساعت 19:30 و در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت امیر عرب براقی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر امروز چهارشنبه 15 فروردین از ساعت 19:30 و در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت امیر عرب براقی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی (23- کارت زرد)، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، میلوش دلتیچ (65- سیامک نعمتی)، امیرحسین حسین زاده (65- مهدی هاشم نژاد) و رحمان جعفری ترکیب سپاها


برچسب ها: فوتبال تراکتور - رقابت های لیگ برتر - ورزشگاه یادگار امام تبریز - تراکتور - سپاهان - ورزشگاه یادگار امام - هفته شانزدهم
آخرین اخبار سرویس:

تساوی تراکتور و سپاهان به سود سرخابی/ سردتر از دربی تهران!

تساوی تراکتور و سپاهان به سود سرخابی/ سردتر از دربی تهران!