مطالب مرتبط:
وزیر ارشاد: نمایندگان 25 کشور در نمایشگاه قرآن حضور دارند
خواندن قرآن یک مسئله راهبردی است/حضور 25 کشور اسلامی و غیر اسلامی در نمایشگاه
حضور متفاوت و متنوع جامعه الزهرا(س) در نمایشگاه بین المللی قرآن
نمایشگاه قرآن با حضور وزیر ارشاد افتتاح شد
رونمایی از قرآنی با طول 40 متر در نمایشگاه قرآن با حضور وزیر فرهنگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 09:152024-03-21سياسي

نمایندگان 25 کشور در نمایشگاه قرآن حضور دارند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه نمایشگاه قرآن گفت: امسال در نمایشگاه قرآن نمایندگان 25 کشور حضور دارند و تلاش می کنیم، نمایشگاه تفرجگاه خانواده ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آیین افتتاحیه سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبیر فیروزیان سرپرست معاونت قرآن و عترت و پدر شهید آرمان علی وردی از جمله حاضران این مراسم بودند.

اسماعیلی در ابتدای این مراسم از آغاز به کار سی و یکمین نمایشگاه قرآن در اولین روز بهار سال 1403 ابراز خوشحالی کرد و گفت: سنت برگزاری این نمایشگاه وارد چهارمین دهه عمر خود شد.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه نمایندگان 25 کشور در نمایشگاه امسال حضور دارند، توضیح داد: نگران بودیم آغاز نمایشگاه قرآن همزمان با روز اول نوروز باعث شود استقبال گسترده ای که متوقع است، اتفاق نیفتد.

من متعدد به همکارانم متذکر می شدم که نمایشگاه امسال علاوه بر اینکه فضای عرضه تولیدات و هنرمندی های مربوط به قرآن است، باید به تفرجگاه مؤمنین تهران و شهر های پیرامون نیز تبدیل شود.


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایشگاه - فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایشگاه قرآن - وزیر فرهنگ و ارشاد - وزیر فرهنگ - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان 25 کشور در نمایشگاه قرآن حضور دارند

نمایندگان 25 کشور در نمایشگاه قرآن حضور دارند