مطالب مرتبط:
برگزاری مراسم جشن نوروز در سفارت ایران در ایتالیا
فرماندار گیلانغرب: برگزاری جشن نوروز با رعایت شئونات ماه رمضان مانعی ندارد
جلوگیری مجدد از برگزاری مراسم مداح منتقد دولت
جلوگیری از برگزاری مراسم مداح معروف در قم
برگزاری کرسی «تلاوت و تدبردر قرآن» در بقاع متبرکه شاخص کردستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 15:502024-03-22سياسي

برگزاری مراسم نوروز در چین


مراسم جشن آغاز سال نو، با حضور ایرانیان مقیم جنوب چین، دانشجویان و اساتید، جامعه تجار ایرانی، دیپلمات های ازبکستان و مالزی به عنوان میهمانان افتخاری و تعدادی اصحاب رسانه چینی در هتل «سوفیتل» شهر گوانجو برگزار شد.

- مراسم جشن آغاز سال نو، با حضور ایرانیان مقیم جنوب چین، دانشجویان و اساتید، جامعه تجار ایرانی، دیپلمات های ازبکستان و مالزی به عنوان میهمانان افتخاری و تعدادی اصحاب رسانه چینی در هتل سوفیتل شهر گوانجو برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم با استقبال فراوان ایرانیان مقیم شهرهای مختلف جنوب چین به ویژه کلان شهرهای گوانجو و شنزن قرار گرفته، بطوری که تعداد میهمانان این مراسم به بیش از 300 نفر رسید.

مراسم جشن ایرانیان با پخش کلیپ های مربوط به ماه مبارک رمضان و اذان آغاز و پس از برگزاری مراسم افطار با پخش کلیپ های نوروزی، سخنرانی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانجو و اجرای برنامه موسیقی توسط کودکان و با ضیافت شام ادامه پیدا کرد.

حسینعلی درویشی متولی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانجو در سخنرانی خود با تبریک سال نو، باتوجه به نام گذاری سال 1403 به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری، ضمن تشریح اهمیت جایگاه ایرانیان مقیم خارج از کشور در بهبود تعاملات بین المللی و روابط اقتصادی، علمی و فره


برچسب ها: مراسم - ایران - ایرانیان - ازبکستان و مالزی - گوانجو - برگزار - اصحاب رسانه
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم نوروز در چین

برگزاری مراسم نوروز در چین