مطالب مرتبط:
راهپیمایی روز جهانی قدس در 35 نقطه استان ایلام برگزار خواهد شد
راهپیمایی روز جهانی قدس در 240 شهر و روستای استان بوشهر برگزار می شود
فرماندار خاش: راهپیمایی روز جهانی قدس، پرشورتر از قبل برگزار خواهد شد
فرماندار خاش: راهپیمایی روز جهانی قدس، پرشورتر از همیشه برگزار خواهد شد
مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس» در قم برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 19:552024-04-02سياسي

راهپیمایی روز جهانی قدس در 120 نقطه فارس برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از 120 شهر و روستاهای بزرگ این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از 120 شهر و روستاهای بزرگ این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان امشب، 14 فروردین در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شعار محوری روز جهانی امسال از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار انتخاب شده است.

وی با اشاره به جزییات راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز اظهار کرد: این مراسم از ساعت 9:30 روز جمعه، 17 فروردین از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شده و به سمت بلوار کریم خان زند، میدان شهدا، چهار راه پیروزی، خیابان شهید دستغیب و خیابان 9 دی ادامه خواهد داشت.

ملک مکان مکان تجمع پایانی و سخنرانی و قرائت قطعنامه را شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد و گفت: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور، رییس عقیدتی سیاسی وزارت ودفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور سخنرانی خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان یادآور شد: با توجّه به جنایات اخیر رژیم اسراییل و به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای مخلص و خدوم سپاه و همچنین استمرار جنایات این رژیم در غزه، حضور


برچسب ها: راهپیمایی روز جهانی قدس - روز جهانی قدس - راهپیمایی - رییس شورای هماهنگی - تبلیغات اسلامی - جهانی - شورای هماهنگی
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز جهانی قدس در 120 نقطه فارس برگزار می شود

راهپیمایی روز جهانی قدس در 120 نقطه فارس برگزار می شود