مطالب مرتبط:
بازگشت قاتل پرسپولیس به استقلال!
رئال مادرید، قاتل مدافعان عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا
بازگشت قاتل پرسپولیس به استقلال!
امباپه نیامده به رئال، «قاتل بارسلونا» شد
قاتل پرسپولیس به استقلال برمی گردد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 13:402024-04-18حوادث

مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل


جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری دختر و مادری خبر داد که با چاقو خانمی را به قتل و دختر جوانش را نیز مجروح کرده بودند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عبدالرضا ضربت، اظهار داشت: ساعت 11 شب بیست و نهم فرودین ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر 11 ساله به همراه مادر 40 ساله اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر از سوی فروشندگان ( زن 26 ساله به همراه مادر 50 ساله اش) قرار می گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که دختر 11 ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده 50 ساله را به قتل می رساند.

ضربت با بیان اینکه در ادامه درگیری، خانم مشتری 40 ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح می کند، گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمین آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از 6 ساعت آنان را در یکی از


برچسب ها: فرمانده انتظامی - انتظامی - مادر - فوریت های پلیسی 110 - دختر - شیراز - فوریت های پلیسی
آخرین اخبار سرویس:

مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل

مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل