مطالب مرتبط:
بازار سرمایه بهترین محل برای سرمایه گذاری ها و حضور گسترده مردم/ بورس در حفظ، کنترل تورم و تامین مالی بنگاه ها نقش ویژه دارد
تقویت 4 هزار واحدی شاخص کل بورس
پیش بینی بورس فردا دوشنبه 20 فروردین 1403
سال خاص بورس چگونه رقم می خورد؟
تقویت 4 هزار واحدی شاخص کل بورس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 10:102024-04-08اقتصادي

حضور 41 میلیون سهامدار در بورس


تا پایان مهر 1402 بیش از 61 میلیون کد سهامداری صادر شده و اکنون از این تعداد حدود 41 میلیون سهامدار در بازار فعال هستند.

- رییس سازمان بورس گفت: تا پایان مهر 1402 بیش از 61 میلیون کد سهامداری صادر شده و اکنون از این تعداد حدود 41 میلیون سهامدار در بازار فعال هستند.

مجید عشقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا به جزییاتی از اقدامات انجام شده از سوی سازمان بورس طی 2.

5 ساله گذشته اشاره کرد و گفت: در این دوره از مدیریت سازمان بورس پس از نوساناتی که طی سال های گذشته بر بازار حاکم شده بود همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا برنامه های این سازمان را به سمت ایجاد تعادل در معاملات بازار، کاهش ضرر و زیان های احتمالی سرمایه گذاران و نیز بازگشت اعتماد از دست رفته سهامداران پیش ببریم که در این راستا اقدام به راه اندازی ابزارهای جدید و نیز ایجاد زمینه برای توسعه بازار از طریق تقویت نظام نظارتی هوشمند، افزایش شفافیت و ارتقاء نظام حاکمیت شرکتی نمودیم.

وی نظارت بر حسن اجرای قانون بازار سرمایه را به عنوان اصلی ترین وظیفه سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی کرد و افزود: طبق آخرین آمار ارایه شده تعداد 856 شرکت سهامی عام ثبت شده (ناشر) و بیش از یک هزار نهاد مالی با نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار در حال فعالیت هستند که تا پایان مهر 1402 بیش از 61 میلیون کد سهامداری صا


برچسب ها: سهامدار - سازمان بورس - میلیون - بازار - سازمان - کد سهامداری - بورس
آخرین اخبار سرویس:

حضور 41 میلیون سهامدار در بورس

حضور 41 میلیون سهامدار در بورس