مطالب مرتبط:
جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
28 پروژه آب و فاضلاب نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی اجرا شد
اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست! /هیچ اقدام بلند مدت در مورد مسکن اجاره ای انجام نشده
13 پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
استاندار فارس: مسکن و معیشت کارگران اولویت 1403 باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 11:152024-03-29سياسي

متقاضیان بومی منطقه؛ اولویت اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن


اولویت اول برای واگذاری زمین نهضت ملی مسکن متقاضیان بومی هر منطقه هستند و در اولویت های بعدی می توان به متقاضیان روستاهای مجاور و افرادی که مهاجرت معکوس داشته اند زمین واگذار کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: اولویت اول برای واگذاری زمین نهضت ملی مسکن متقاضیان بومی هر منطقه هستند و در اولویت های بعدی می توان به متقاضیان روستاهای مجاور و افرادی که مهاجرت معکوس داشته اند زمین واگذار کرد.

حسین باهوش در حاشیه جلسه شورای مسکن در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سال 1402 در حوزه های عمرانی و خدماتی توفیقات خوبی برای شهرستان حاصل شد که نتیجه آن به عینه برای مردم مشهود است.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه های انجام شده به برکت نظام و انقلاب بوده است، اذعان کرد: با تمامی مشکلات مالی و اعتباری که سال قبل پیش رو بود کارهای خوبی در بسیاری از حوزه ها صورت پذیرفت اما یکسری از گره ها هنوز باز نشده که نیاز است در سال جدید تلاش کنیم تا مشکلات موجود مرتفع شود.

فرماندار رشتخوار هم چنین به پروژه های در دست اقدام از جمله سایت اداری، باند دوم محور رشتخوار_ تربت حیدریه، استخر شنا، آسفالت محور رشتخوار به مهدی آباد و .

اشاره کرد و افزود: پروژه های مذکور جزو اولویت های کاری شهرستان در سال جدید است که باید با کمک مسئولان مربوطه تا به دست آمدن


برچسب ها: متقاضیان - واگذاری زمین - اولویت - واگذار - مهاجرت معکوس - واگذاری - زمین
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان بومی منطقه؛ اولویت اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن

متقاضیان بومی منطقه؛ اولویت اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن