مطالب مرتبط:
هشت تن فراورده قندی فاقد مجوز بهداشتی در نیشابور توقیف شد
8 تن فراورده قندی فاقد مجوز بهداشتی در نیشابور توقیف شد
خودروی حامل ماهی غیر بهداشتی در آستارا توقیف شد
86 پرونده قضایی بهداشتی در حوزه دامپزشکی زنجان تشکیل شد
بیش از 2 هزار بازدید بهداشتی در شادگان انجام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 00:002024-04-09پزشكي

توقیف هشت تن فراورده قندی فاقد مجوز بهداشتی در نیشابور


سرپرست اداره نظارت بر موادغذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور: شهروندان گرامی مواد غذایی و آشامیدنی و اقلام سلامت محور را حتما از مراکز مجاز تهیه و هنگام خرید به تاریخ تولید و مصرف، - سرپرست اداره نظارت بر موادغذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور: شهروندان گرامی مواد غذایی و آشامیدنی و اقلام سلامت محور را حتما از مراکز مجاز تهیه و هنگام خرید به تاریخ تولید و مصرف، پروانه بهداشتی و علامت سیب سلامت محصول دقت کنند.

سرپرست اداره نظارت بر موادغذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: با پیگیری کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو حدود هشت تن فراورده قندی به دلیل عدم مجوزهای بهداشتی توقیف شد.

سمانه رمضانی سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به لزوم کنترل و نظارت مواد غذایی و پایش مستمر کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی از واحدهای تولیدی این میزان فراورده قندی فاقد مجوزهای بهداشتی در حضور حراست معاونت غذا و دارو، نماینده حقوقی دانشگاه، کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی و نماینده دادستان توقیف شد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی نیشابور - دانشگاه علوم پزشکی - آشامیدنی - آرایشی و بهداشتی - بهداشتی - دانشگاه علوم - غذایی
آخرین اخبار سرویس:

توقیف هشت تن فراورده قندی فاقد مجوز بهداشتی در نیشابور

توقیف هشت تن فراورده قندی فاقد مجوز بهداشتی در نیشابور