مطالب مرتبط:
قطر مهیای تسخیر بازار صادرات ال ان جی می شود
قطر بازار جهانی ال ان جی را تسخیر می کند
تسخیر بازار انرژی / قطر دست به کار شد
قطر به دنبال صدرنشینی در بازار ال ان جی
افزایش بی رویه واردات به بهانه تنظیم بازار منجر به دلسردی شالیکاران می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 11:452024-04-07اقتصادي

قطر بازار صادرات ال ان جی را تسخیر می کند


قطر با دادن سفارش جدید برای چارتر ده ها کشتی جدید، به حمایت از برنامه های توسعه تولید گاز طبیعی مایع (ال ان جی) برخاسته تا نفوذ خود در بازار جهانی صادرات ال ان جی را تقویت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سال گذشته، آمریکا از قطر به عنوان بزرگترین صادرکننده ال ان جی در جهان پیشی گرفت، اما قطر برنامه توسعه عظیمی را در دست اجرا دارد تا ظرفیت صادرات خود را تا سال 2030، به میزان 85 درصد نسبت به سطح فعلی افزایش دهد.

در حالی که آمریکا در اوایل سال میلادی جاری، تصویب مجوزهای پروژه های جدید صادرات ال ان جی را متوقف کرد و ابهاماتی را درباره چشم انداز عرضه آمریکا از اواخر دهه 2020 به بعد ایجاد کرد، قطر در حال پیشبرد برنامه های توسعه ظرفیت تولید خود بود.

اکنون نیز قراردادهای اجاره کشتی های جدید را امضا کرده که می تواند قطر را بار دیگر در اواخر دهه جاری، به بزرگترین کشور صادرکننده ال ان جی تبدیل کند.

قطر بازار صادرات ال ان جی را تسخیر می کند شرکت قطر انرژی یکشنبه هفته جاری اعلام کرد که قراردادهای چارتر طولانی مدت با چهار مالک کشتی بین المللی برای بهره برداری از 19 کشتی جدیدحمل ال ان جی در اندازه متعارف، امضا کرده است.

بر اساس این قراردادها، این شرکت دولتی، شش کشتی شرکت های CMES LNG Carrier Investment و شاندونگ مارین انرژی چین و سه کشتی شرکت MISC Berhad مالزی را کرایه


برچسب ها: ال ان جی - صادرات - تولید گاز طبیعی مایع - برنامه - صادرکننده - آمریکا - بزرگترین
آخرین اخبار سرویس:

قطر بازار صادرات ال ان جی را تسخیر می کند

قطر بازار صادرات ال ان جی را تسخیر می کند