مطالب مرتبط:
خاندوزی: دولت تخفیف های بیشتری را در حوزه مالیات برای حمایت از تولید در نظر گرفته است
دیدار امسال شاعران با رهبر انقلاب بی نظیر بود / در حوزه سیاستگذاری شعر خلا های جدی داریم + فیلم
انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید عُرضه به خرج دهند و برخورد قاطع کنند (+فیلم)
استاندار چهارمحال و بختیاری: ترویج کتابخوانی در حوزه کودک نیاز به فرهنگسازی دارد
نگاهی به استارتاپ های حوزه گردشگری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 09:002024-03-29فناوري

فناوران به کدام حوزه ها گرایش بیشتری دارند؟ + فیلم


امین رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک علم و فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سه حوزه پرطرفدارگفت: - مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک علم و فناوری پردیس گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت و نفت و گاز سه حوزه دارای اولویت تحقیقاتی فناوران است.

امین رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک علم و فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سه حوزه پرطرفدارگفت: در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تعداد قابل توجهی از فناوران در این حوزه مشغول هستند نرم افزار ها مبتی برهوش مصنوعی و نرم افزار های مبتی بر گیم و بازی جذابیت بسیاری دارد تعداد قابل توجهی از فناوران در این حوزه مشغول هستند.

  مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک علم و فناوری پردیس افزود: سلامت با توجه به بازار مناسب و همچنین مباحث ناشناخته ای که دارد در زمینه تجهیزات پزشکی و دارو جذابیت خاصی دارد.

وی با اشاره به سومین حوزه پرطرفدار گفت: حوزه نفت و گار است به دلیل ظریفت های کشور ما در این حوزه، طرفداران بسیاری دارد همچنین تحریم ها به بومی سازی این حوزه کمک کرده است این سه حوزه جز اولویت کارهای تحقیقاتی فناوران قرار دارد.


برچسب ها: پارک علم و فناوری - مدیرکل ارتباطات - ارتباطات - فناوری اطلاعات و ارتباطات - علم و فناوری - فناوری - بین الملل
آخرین اخبار سرویس:

فناوران به کدام حوزه ها گرایش بیشتری دارند؟ + فیلم

فناوران به کدام حوزه ها گرایش بیشتری دارند؟ + فیلم