مطالب مرتبط:
انتقال هواپیمای ویژه نتانیاهو به جای امن هنگام حمله موشکی ایران
هوای پایتخت آلوده شد
ایجاد 50 محل برای پارک موتورسیکلت ها در قلب پایتخت
ترافیک روان در معابر و بزرگراه های پایتخت
هوای پایتخت در بیست وهفتمین روز بهار آلوده شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 16:502024-04-15حوادث

پایتخت برای مجرمان امن نیست


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد که پایتخت برای مجرمان امن نیست.

- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد که پایتخت برای مجرمان امن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی پایتخت در یادداشتی که درپی دستگیری سارقان زورگیر در پل صدر به نگارش درآورده، نوشت: چند روز پیش انتشار فیلمی از صحنه سرقت به عنف در اتوبان صدر ذهن ها را متوجه خود کرد و فرصتی فراهم شد تا یک بار دیگر پلیس آگاهی تهران بزرگ اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی و هوشمندی کارآگاهان خود را به رخ مجرمین بکشد.

در ادامه این یادداشت آمده است: با اینکه انتشار فیلم صحنه سرقت موجب هوشیاری و حساسیت متهمان شده بود، حتی این هوشیاری هم نتوانست به آنان برای اختفاء و از بین بردن سرنخ ها کمک کند و کارآگاهان این پلیس بلافاصله با اقدامات پلیسی در کمتر از 24 ساعت موفق به شناسایی متهمین شدند و در بازه زمانی کمتر از یک هفته آنان را در مخفیگاهشان در یکی از استان های شمالی دستگیر کردند.

ولیپور گودرزی در ادامه یادداشت خود نوشت: این اتفاق افتاد تا یک بار دیگر به مجرمین یادآوری شود تهران برای قانون شکنان و مجرمان امن نیست .

این پرونده تنها گوشه ای از دستاوردهای روزانه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ است که به واسطه انعکاس رسانه ای آن، شهروندان در جریان وقوع و کشف آ


برچسب ها: پلیس آگاهی تهران بزرگ - آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی تهران - رییس پلیس آگاهی تهران - پلیس آگاهی - رییس پلیس - پلیس
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت برای مجرمان امن نیست

پایتخت برای مجرمان امن نیست