مطالب مرتبط:
علاج حل مشکلات اقتصادی کشور، تولید است
ثبت رکورد تولید ورق گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با رشد 23 درصدی نسبت به سال گذشته
10 اقتصاد جهان که بیشترین رشد را ثبت کردند/ تولید نفت و گردشگری کشورها نجات داد
10 اقتصاد جهان که بیشترین رشد را ثبت کردند/ تولید نفت و گردشگری کشورها نجات داد
امام جمعه زنجان: علاج مشکلات معیشتی، تحقق رشد اقتصادی بر محوریت مردم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 13:402024-03-22سياسي

کلید حل مشکلات کشور رشد تولید است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: کلید اساسی حل مشکلات کشور، رشد تولید است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید دارند.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: کلید اساسی حل مشکلات کشور، رشد تولید است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید دارند.

آیت الله علی خاتمی امروز (جمعه 3 فروردین ماه) در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان به نام گذاری امسال و همچنین سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: این نامگذاری و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نقشه راه بوده و ریل گذاری برای مسئولان و صاحبان فکر و اندیشه است.

وی با بیان اینکه علاج مشکلات معیشتی، تلاش برای رشد اقتصادی با محوریت مردم است، تصریح کرد: جهش تولید در گرو مردمی کردن اقتصاد است در همین راستا باید موانع مردمی شدن اقتصاد را بر طرف کنیم.

خاتمی با اشاره به رخدادهای سال گذشته در کشور، گفت: معنای عدالت هم همین واقع بینی است که هم باید نقاط قوت و نقاط ضعف را با هم ببینیم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: توصیه من به مسئولان و جوانان این است که نسبت به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال توجه ویژه داشته باشند و نسبت به عملیاتی کردن رهنمودهای ایشان تلاش بیشتری از خود نشان دهند.


برچسب ها: رهبر معظم انقلاب - نماینده ولی فقیه در استان - حل مشکلات کشور - مشکلات کشور - نماینده ولی فقیه - حل مشکلات - مشکلات
آخرین اخبار سرویس:

کلید حل مشکلات کشور رشد تولید است

کلید حل مشکلات کشور رشد تولید است