مطالب مرتبط:
بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند استان البرز
مادران دارای 3 فرزند فرصت ثبت نام در بیمه رایگان کشاورزی دارند
جزییات دریافت وام فوری بدون ضامن و اقساط خیلی کم / متقاضیان دریافت وام بخوانند
فقط علاقه مندان به غذای شمالی بخوانند؛ طرز تهیه اشکنه تره گیلانی
بچه های سریال «نون خ» حتما این یادداشت را بخوانند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 10:002024-04-15اقتصادي

مادران عشایری دارای سه فرزند بخوانند


مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادران دارای 3 فرزند در طرح بیمه رایگان صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ثبت نام کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادران دارای 3 فرزند در طرح بیمه رایگان صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ثبت نام کنند.

سعید کرمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای ماده 21 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: همه زنان خانه دار روستایی و عشایری سراسر کشور که تاریخ تولد فرزند سوم و بعد از آن ، از یکم فروردین 1396 به بعد باشد، فرصت دارند تا 30 فروردین ماه پیش ثبت نام داشته باشند.

وی اظهارکرد: مادران می توانند با ثبت نام در این طرح از مزایای صندوق بیمه کشاورزان از جمله بازنشستگی، از کارافتادگی کلی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بهره مند شوند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 30 فروردین ماه، پایان مهلت ثبت نام مشمولین طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر است.

کرمی تصریح کرد: مبلغ حق بیمه 100 درصد توسط دولت پرداخت خو اهد شد و از هم استانی ها می خواهیم که از این فرصت برای بهره مندی از مزایای بیمه ای استفاده کنند.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - صندوق بیمه کشاورزی - صندوق - استان کهگیلویه - ثبت نام - کشاورزان
آخرین اخبار سرویس:

مادران عشایری دارای سه فرزند بخوانند

مادران عشایری دارای سه فرزند بخوانند